آسرون؛ استارتاپی برای خرید سریع و بی‌واسطه آهن و فولاد

آسرون؛ استارتاپی برای خرید سریع و بی‌واسطه آهن و فولاد

آسرون در سال‌های اخیر روند خریدآهن و فولاد را آسان‌تر کرده است و در ادامه بیشتر با خدمات این شرکت آشنا خواهید شد.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

آسان شدن خرید برخی از کالاها یا دریافت بعضی از خدمات از طریق اینترنت این روزها آن‌قدر آسان شده که گاهی اوقات فکر می‌کنیم اوضاع همیشه به همین منوال بوده است؛ اما اگر با آهن و فولاد سر و کار دارید و سنتان قد می‌دهد، باید یادتان بیاید که خرید یک ‌بارِ میلگرد یا تیرآهن چقدر سختی و مصیبت داشت!

اگر می‌خواستید از در کارخانه خرید کنید، باید به‌دنبال شماره واحد فروش کارخانه در اینترنت می‌گشتید یا از طریق دوست و آشنا اقدام می‌کردید که ممکن بود باز هم چیزی عایدتان نشود. وقتی هم که با کارخانه تماس می‌گرفتید، امکان داشت جنس و سایز موردنظرتان را موجود نداشته یا میزان خرید شما از کف فروش کارخانه پایین‌تر باشد. مراجعه به بازار آهن در گرما و سرما و تهیه وسیله برای انتقال بار هم که بماند.

آسرون یکی از شرکت‌هایی است که در سال‌های اخیر روند خرید آهن و فولاد را آسان‌تر کرده و قرار است در این مقاله، بیشتر با آن آشنا شوید:

۲۶ سال سابقه در فروش آهن‌آلات: قدمت قابل اعتماد!

دایان پولاد آرون یا همان آسرون، از سال ۱۳۷۴ در زمینه فروش آهن و فولاد فعال است. این شرکت بازرگانی در ابتدا به‌صورت سنتی و محدود به فروش آهن و فولاد می‌پرداخت. از چند سال قبل با توجه به استقبال کاربران ایرانی از پلتفرم‌های خرید آنلاین کالاهای مختلف، آسرون نیز تصمیم گرفت تا کسب‌وکار خود را توسعه داده و به فروش آنلاین انواع مقاطع فولادی بپردازد و در این زمینه سرعت را نیز چاشنی کارش کرده است.

برای مثال، کافی است تا قیمت روز میلگرد را در گوگل سرچ کنید تا سایت آسرون را به‌راحتی پیدا کنید. شاید بپرسید چرا قیمت میلگرد؟

اساس هر ساخت‌وسازی پایه‌ریزی ساختمان و استحکام مصالح آن است و میلگرد نقشی اساسی در این استحکام دارد. از همین رو قیمت میلگرد نیز تأثیر زیادی در هزینه‌های پروژه دارد. میلگرد در سازه‌های بتنی نقش تقویت‌کننده را دارد که منجر به استقامت بیشتر ساختمان‌ می‌شود.

دفتر مرکزی آسرون در تهران، یوسف‌آباد، ﺧﯿﺎﺑﺎن اﺳﺪآﺑﺎدی، خیابان ۲۷ (زینالی)، ﭘﻠﺎک ۴۴، واحد ۴ و ۵ قرار دارد و این شرکت دارای چند انبار بزرگ در شهر قم است.

تحویل بار مورد نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن

درست است که فرایند خرید آنلاین از آسرون ۴ مرحله دارد؛ اما بار موردنیازتان در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید. بیایید با هم نگاهی به این ۴ مرحله از فرایند خرید بیندازیم:

۱. مشاهده قیمت و ثبت سفارش اولیه

آسرون مقاطع فولادی را مستقیماً از در کارخانه و بدون واسطه خریده و قیمتی که در سایت درج شده، با حاشیه سود کمی که دارد از سایر بازرگانی‌ها مناسب‌تر است.

به‌عنوان مثال، بهترین قیمت میلگرد بناب را می‌توانید در سایت آسرون ببینید. البته هنگام انتخاب میلگرد بناب این نکته را هم در نظر بگیرید که کارخانه ظفر بناب معمولاً محصولات خود را به‌صورت ظرفیتی به بازار ارائه می‌دهد و برای اکثر خریداران ظرفیت ارائه‌شده، بیش از نیازشان است.

بعد از دیدن قیمت، می‌توانید از طریق سایت یا تماس تلفنی، ثبت سفارشتان را انجام دهید. اگر عجله دارید، سفارشتان را به‌صورت تلفنی ثبت کنید، چرا که فرایند خرید شما را سرعت می‌بخشد.

آسرون

۲. اعلام قیمت و صدور پیش‌فاکتور

اگر سفارشتان را در سایت ثبت کردید هم نگران نباشید. کارشناسان فروش آسرون در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. از زمان برقراری تماس تا ثبت پیش‌فاکتور هم نهایتاً ۲۰ دقیقه طول می‌کشد.

اگر فرایند خریدتان را بعد از ساعت ۱۲:۳۰ ظهر آغاز کنید، می‌توانید مطمئن باشید که قیمت روز را دریافت کرده‌اید، چرا که کارخانه‌ها قیمت روز مقاطع فولادی خود را در بازه زمانی بین ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر اعلام می‌کنند.

پس از استعلام قیمت و صدور پیش‌فاکتور، کارشناسان فروش ما در مورد تصمیم‌گیری نهایی برای خرید، مشاوره لازم را به شما می‌دهند.

۳. تأمین بار در اسرع وقت

پس از واریز مبلغ پیش‌فاکتور، مقاطع فولادی موردنیاز شما توسط واحد تأمین، تهیه می‌شود و کارشناسان فروش در مورد هماهنگی برای نحوه ارسال بار با شما تماس می‌گیرند. بار شما می‌تواند از ۳ مبدأ ارسال شود:

  • در کارخانه‌ی مورد نظر شما
  • انبار قم آسرون
  • انبار تهران آسرون

در صورت انتخاب انبار قم، بار شما در همان روز ارسال می‌شود و بسته به موقعیت جغرافیایی پروژه‌تان، در یک تا ۷ روز کاری به دستتان می‌رسد.

۴. دریافت بار

برای بارگیری مقاطع خریداری‌شده، ۲ راه دارید:

اینکه باربری و خودرو توسط خودتان تأمین شود یا توسط آسرون. درصورتی‌که خودرو از خودتان باشد، زمان‌بندی به عهده خودتان است، اما بارگیری باید در ساعات اداری انجام شود. درصورتی‌که انتخاب باربری را بر عهده آسرون گذاشتید، خیالتان راحت باشد، این شرکت مورد اعتمادترین و منصف‌ترین باربری‌ها را انتخاب می‌کند.

آسرون

تنوع بالای مقاطع فولادی در سایت آسرون

بعید است محصول یا کارخانه‌ای مدنظرتان باشد و با گشتن در بخش‌های مختلف سایت آسرون، آن را پیدا نکنید. در سایت آسرون ۱۳۴ محصول در ۲۶ گروه دسته‌بندی شده‌اند که پرکاربردترین گروه‌های محصولات موجود را در زیر می‌بینید:

  • انواع میلگرد (از ساده و آجدار گرفته تا میلگرد پولیش و ترانس)
  • رابیتس، توری و تیرچه
  • انواع تیرآهن و ریل
  • انواع قوطی پروفیل در جنس‌ها و شکل‌های مختلف
  • نبشی، ناودانی، سپری
  • تسمه، چهارپهلو و گریتینگ
  • انواع ورق در جنس‌های متنوع (شامل ورق سیاه، ورق روغنی، ورق آجدار و…)
  • انواع لوله، شیرآلات و اتصالات
  • انواع عایق‌های حرارتی
  • پیچ و مهره

قیمت‌های محصولات موجود در هر کدام از گروه‌های بالا، به‌صورت منظم به‌روزرسانی می‌شوند. به‌عنوان مثال قیمت میلگرد میانه به‌روز بوده و تمامی سایزهای آن نیز موجود است.

میلگرد آجدار و میلگرد ساده، ۲ محصول اصلی کارخانه میانه به شمار می‌روند. این میلگردها بر اساس استاندارد روسی GOST در سه گرید A1، A2 و A3 تولید می‌شوند. یکی از عوامل مؤثر بر قیمت میلگرد تبریز میانه، وزن بار خریداری‌شده است.

تحویل بار در ابعاد مورد نظر شما

علاوه بر ارائه مشاوره تخصصی، آسرون بار شما را در ابعاد موردنظرتان به شما تحویل می‌دهد و دیگر نیازی نیست محصولی که خریده‌اید را برای خدماتی مثل برشکاری، سوراخ‌کاری و … به‌جای دیگری بسپارید. اگر به‌دنبال خرید محصولی مثل ورق سیاه هستید، می‌توانید از ابتدا این محصول را به‌صورت برش خورده یا پانچ شده، از خود سایت سفارش دهید.

همچنین اگر برای باری که خریده‌اید محلی برای نگه‌داری ندارید، نگران نباشید. آسرون تا ۲ ماه بار شما را در انبار خود و بدون دریافت هرگونه هزینه اضافی، نگه‌داری می‌کند.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به سایت آسرون یا تماس با شماره تلفن (43000023-021) خرید خود را انجام داده و از خدمات آسرون بهره‌مند شوید. آسرون؛ راهی سریع و مطمئن برای تأمین آهن و فولاد است https://www.zoomit.ir/pr/371375-asroon-suppliers/.