היתרונות של לימודים לתואר שני בניהול מלונאות ותיירות

לפי מועצת הנסיעות והתיירות העולמית, נסיעות ותיירות מהווים 8% ממקומות העבודה בעולם ויש להם פוטנציאל צמיחה גדול בתרחיש העולמי. גם האירוח וגם התיירות קשורים זה בזה ומספקים הזדמנויות קריירה אדירות. תעשיית האירוח הגלובלית דורשת כישרונות צעירים המאומנים היטב עם כישורי ניהול ומפגינים רמת פרודוקטיביות רבה, אשר נצפתה אצל אנשי מקצוע בתחום האירוח.

בתקופה האחרונה חלה עלייה תלולה בביקוש הן של בוגרי אירוח והן של בוגרי תיירות בענף. עם אנשים שמטיילים יותר ויותר בימינו, בין אם לעסקים או לפנאי, הם מסתמכים על אנשי מקצוע בתחום האירוח עבור שירות ונוחות בזמן שהם מחוץ לבית.

בהודו, ישנם מכונים טובים סלקטיביים המציעים חינוך ברמה יסודית באירוח, הכוללים התמחויות בניהול מלונות וניהול נסיעות. תוכנית הלימודים של תכניות אקדמיות אלה כוללת קורסים מבוססי משמעת המספקים תערובת מקיפה של ידע מעשי ותיאורטי. בין אם מדובר בקורס תואר בניהול מלונאות או דיפלומה בניהול תיירות ונסיעות , הסטודנטים יקבלו יכולת טובה יותר בהשוואה לאחרים ללא השכלה פורמלית בתחום זה.

הבה נבחן כמה מהיתרונות שיש לתעשיית האירוח להציע.

הזדמנויות עבודה ברמת הכניסה

תעשיית האירוח מעריכה אישיות יוצאת דופן עם מוסר עבודה חזק ומסירות לשירות איכותי בכל המועמדים. עם מגוון רחב של אפשרויות קריירה זמינות עבור בוגרים חדשים וחסרי ניסיון יחסית, הכשרה וטיפוח מתאימים יהפכו אותם לזכאים לחפש עבודה בענף זה.

סביבת עבודה מרגשת

https://www.hufshon.co.il/web/?pagetype=9&n=1&catid=752100.

למרות שנחשבת לעבודה מאומצת וקשה מאוד, קריירה בניהול בתי מלון מאפשרת לעובדים ליהנות מאותה סביבה מסבירת פנים שמושכת אורחים ותיירים בחיפוש אחר זמן טוב. זו אף פעם לא תהיה עבודה טיפוסית של תשע עד חמש. אפילו עבור קריירה משגשגת בתיירות, כישורי תקשורת מצוינים, סבלנות ואופי ידידותי הם התכונות החיוניות למתן שירות לקוחות ידידותי ויעיל.

תעריפי שכר תחרותיים

משרות בשכר גבוה בבתי מלון, ברים, מסעדות ואתרי נופש יש בשפע ברחבי העולם. בהודו הפיצוי שונה מתחום לתחום בתחום האירוח. לדוגמה, סולם השכר עבור תפקיד ניהולי במחלקת לינה ויחידת מזון ומשקאות יהיו שונים במפעל של מלון. באופן דומה, התגמול של מנהל נסיעות ותיירות עשוי להיות שונה מזה של מנהל קזינו בכל הנוגע למגזר התיירות.